Regulamin
- REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU SZKOLADIZAJNU.PL Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego szkoladizajnu.pl prowadzonego przez SOMÉNTIQ Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością NIP: 9241920913, REGON: 523086650, KRS: 0000991623, e-mail: info@somentiq.pl oraz korzystania z dostępnych w nim produktów.
- DEFINICJE
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienia i zawierającą z Właścicielem Umowę;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający z Właścicielem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenckimi – Klient będący osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający z Właścicielem Umowę która nie ma dla niego charakteru zawodowego;
- Produkt – treść cyfrowa, stanowiąca dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, nie zapisana na trwałym, mającym materialną postać nośniku, udostępniana Klientowi na podstawie Umowy (np. program szkoleniowy).
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://szkoladizajnu.pl/regulamin, który w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest również regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem szkoladizajnu.pl, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia oraz z wykorzystaniem którego otrzymuje dostęp do Produktu;
- Umowa – umowa o dostarczenie treści cyfrowej, zawarta za pośrednictwem Serwisu pomiędzy Właścicielem a Klientem, dotycząca udostępnienia Klientowi Produktu;
- Właściciel – SOMÉNTIQ Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością NIP: 9241920913, REGON: 523086650, e-mail: info@somentiq.pl, ul. Rynek 2, 68-100 Żagań, e-mail: info@somentiq.pl;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy, stanowiące ofertę zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj Produktu.
- Newsletter – usługa polegająca na przesyłaniu na adres poczty elektronicznej Klienta w formie wiadomości elektronicznej treści o tematyce związanej z działalnością Właściciela, w szczególności informacji o charakterze handlowym dotyczących Produktów, przedsprzedaży, promocji itp.
- Konto Klienta – generowane dla Klienta konto użytkownika zawierające w szczególności dane Klienta, umożliwiające Klientowi korzystanie z udostępnionych Produktów.
- INFORMAJCE OGÓLNE WYMAGANIA TECHNICZNE, FUNKCJONALNOŚĆ I INTEROPERACYJNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH, ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem oraz Polityką Prywatności.
- Właściciel poprzez Serwis świadczy nieodpłatnie usługi droga elektroniczną polegające na:
- zawieraniu Umów za pośrednictwem Serwisu (online),
- prowadzeniu Konta Klienta,
- dostępie do treści opublikowanych w Serwisie,
- obsłudze Newslettera.
- W celu skorzystania z Serwisu oraz Produktów Klient powinien:
- posiadać aktywne konta poczty elektronicznej (e-mail),
- korzystać z przeglądarki internetowej uwzględniającej bieżące aktualizacje z włączoną obsługą języka JavaScript,
- mieć włączoną obsługę cookies w przeglądarce,
- posiadać dostęp do sieci Internet,
- korzystać z aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
- mieć możliwość odtwarzania materiałów wideo.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za czasową niedostępność Serwisu z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności wynikających z awarii połączeń internetowych leżących po stronie dostawców Klienta lub Właściciela.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od wszelkich czynności mających wpływ na działalność Serwisu, w szczególności do powstrzymania się od dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem dla osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez oprogramowanie typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. W celu uniknięcia zagrożeń z tym związanych ważne jest, aby Klient dysponował odpowiednim sprzętem podłączonym się do sieci Internet wyposażonym w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Klient może składać Zamówienia:
- na stronie Serwisu poprzez umieszczenie wybranych Produktów w koszyku oraz wykonywanie kolejnych czynności technicznych na podstawie wyświetlanych Klientowi komunikatów i informacji na stronie Serwisu;
- poprzez kontakt z Właścicielem drogą elektroniczną na adres e-mail: info@somentiq.pl.
- Zamówienia mogą być składane tylko w okresach sprzedażowych, wskazanych w Serwisie. O długości danego okresu sprzedażowego decyduje jednostronnie Właściciel, umieszczając odpowiednią informację w Serwisie i udostępniając możliwość złożenia w jego trakcie Zamówienia.
- Informacje dotyczące Produktów zamieszczonych w Serwisie są zaproszeniem do składania ofert i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta nie jest równoważne z zawarciem Umowy, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej Umowy.
- Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Właściciela, o czym Klient jest informowany przez Serwis poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie Zamówienia.
- Składając Zamówienie na stronie Serwisu Klient:
- zapoznaje się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności;
- zapoznaje się z parametrami zamawianych Produktów, w szczególności tematyką, a także terminami udostępniania poszczególnych modułów Produktu, jeżeli zostały przewidziane;
- dokonuje wyboru zamawianych Produktów poprzez umieszczenie ich w koszyku;
- zapoznaje się z ceną Produktów umieszczonych w koszyku, w tym ceną łączną wraz z podatkami;
- wypełnia formularz Zamówienia, w którym podaje dane niezbędne do złożenia i realizacji Zamówienia takie jak: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), numer telefonu kontaktowego, adres zamieszkania;
- w razie zaznaczenia potrzeby otrzymania faktury wskazuje dane do faktury oraz wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail;
- wybiera system płatności elektronicznych;
- wyraża wolę zawarcia Umowy poprzez naciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia i realizacji Zamówienia poprzez stronę Serwisu jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane, w szczególności w przypadku podania błędnego adresu poczty elektronicznej.
- PRZEDSPRZEDAŻ
- Dla wybranych Produktów Właściciel może prowadzić przedsprzedaż. Czas trwania przedsprzedaży zostanie każdorazowo wskazany na stronie Serwisu.
- Przedsprzedaż umożliwia złożenie Zamówienia na Produktu przed ich premierą w cenie specjalnej.
- Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia na Produkty dostępne w przedsprzedaży wskazany będzie na stronie Serwisu.
- Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego w przedsprzedaży jest dokonanie przez Klienta zapłaty za Zamówienie.
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Właściciel przystąpi do Realizacji Zamówienia po otrzymaniu płatności za złożone przez Klienta Zamówienie. Realizacja Zamówienia nastąpi w terminie do 24 godzin od chwili zaksięgowania na rachunku Właściciela płatności za Zamówienie.
- Dane podane przez Klienta w toku Zamówienia służą do wygenerowania na jego rzecz Konta Klienta. Posiadanie Konta Klienta jest niezbędne do korzystania z Produktów.
- Loginem do Konta Klienta jest adres e-mail podany przez Klienta w formularzu. Na adres e-mail Klient otrzyma od Właściciela tymczasowe hasło. Klient powinien zmienić hasło tymczasowe niezwłocznie po zalogowaniu się do Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania hasła w tajemnicy oraz chronienia go przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za działania podjęte przez osoby trzecie powstałe na skutek udostępniania im loginu i/lub hasła przez Klienta.
- Klient powinien sprawdzić, czy wiadomość nie została umieszczona w jego skrzynce w zakładce Spam lub innej.
- Każdorazowe logowanie do Konta Klienta odbywa się przy użyciu loginu i hasła. Po zalogowaniu Klient może uzupełnić lub zmieniać swoje dane, z wyjątkiem adresu e-mail, a także dokonać zmiany hasła. Serwis zapewnia możliwość zmiany zapomnianego przez Klienta hasła.
- 10.W celu usunięcia Konta Klienta z Serwisu należy wysłać wiadomość elektroniczną (e-mail) z prośbą o usunięcie konta na adres: info@somentiq.pl.
- CENY, PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny Produktów podawane są w wartościach brutto w polskich złotych. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty w następujący sposób:
- przelewem poprzez elektroniczny system przelewy24.pl, obsługiwany przez spółkę PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kancelarska 15, kod pocztowy: 60-327, KRS: 0000347935.
- przelewem tradycyjnym, po wystawieniu faktury PROFORMA, po wcześniejszym kontakcie z Właścicielem.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Serwisie, wprowadzania nowych Produktów do Serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Serwisu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Serwisem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych.
- NIEODPŁATNE PRODUKTY
- Właściciel może udostępniać Klientom nieodpłatne Produkty.
- Właściciel ma prawo do określenia warunków od których spełnienia przez Klienta uzależnione będzie uprawnienie dostępu do nieodpłatnych Produktów.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenckimi może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, w przypadku Programów/Kursów: “UX Research – Badania i Strategia”. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres siedziby Właściciela lub na adres e-mail: info@somentiq.pl. Wzór oświadczenia o odstąpieniu umieszczono pod Regulaminem.
- W skutek dokonanego przez Klienta odstąpienia Umowa będzie uważana za niezawartą, tj.:
- Klient utraci możliwość korzystania z udostępnionych na Koncie Klienta Produktów, których dotyczyło odstąpienie;
- Właściciel zwróci cenę uiszczoną przez Klienta nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot należności nie jest związany z dodatkowymi kosztami.
- W przypadku produktów “Raport IDI, Raport Usability i Pakiet Raportów IDI + Usability” Klient oświadcza, iż otrzymanie danych do logowania, oraz rozpoczęcie korzystania z portalu po zalogowaniu do programu/kursu i/lub pobieranie plików, i/lub rozpoczęcie odtwarzania plików wideo w portalu właściciela jest jednoznaczne z rozpoczęciem świadczenia Usługi/Produktu/Programu/Kursu i nie przysługuję mu 14 dniowe odstąpienie od Umowy.
- KORZYSTANIE Z PRODUKTÓW
- Klient korzysta z Produktów logując się do swojego Profilu Klienta.
- Klient otrzymuje poprzez Konto Klienta jeden dostęp do Produktu.
- Klient obowiązany jest do nieudzielania dostępu do Produktów osobom trzecim.
- Z jednego Konta klienta może korzystać wyłącznie jedna i ta sama osoba przez cały okres trwania dostępu.
- Wszelkie Produkty oraz ich części dostępne w Serwisie, jak również materiały użyte do prezentacji Produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne stanowią własność jego Właściciela i chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich używania w celach handlowych lub prezentacji w jakichkolwiek mediach bez zgody Właściciela.
- Zabronione jest kopiowanie Produktów i utrwalanie ich w jakiejkolwiek formie, dalsze rozpowszechnianie oraz publiczne udostępnianie treści dostępnych w Serwisie, z.
- Z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez przepisy prawa wszelkie dalsze rozpowszechnianie treści Produktów bez zgody Właściciela stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zdobytej wiedzy dostępnej w Produktach oraz nie udziela on jakichkolwiek gwarancji co do skutku ekonomicznego wykorzystania przez Klienta informacji uzyskanych w toku skorzystania z nich.
- 10.PROCEDURA REKLAMACJI
- Klient może składać reklamacje dotyczące:
- usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w punkcie 2 Regulaminu;
- Produktów.
- Reklamacje można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@szkoladizajnu.pl lub pisemnie na adres siedziby Właściciela.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
- Sprzedawca rozpatrz reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zawiadomi Klienta niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
- 11.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym dla Regulaminu, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną oraz Umów o dostarczenie treści cyfrowych jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie skutkuje jednak pozbawieniem Klientów będących Konsumentami ochrony zapewnionej przez przepisy, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa państwa pobytu danego Konsumenta.
- Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Właścicielem a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem będącym konsumentem a Właścicielem, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Serwis. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje prawo do usunięcia Konta Klienta w każdym czasie poprzez kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 05.11.2020 roku.